Aktualności

2011-10-31 11:22:10
Jakie działania przeprowadzać w SEO
Niewątpliwie to pytanie pada z ust niejednego właściciela strony internetowej, który pragnie w skuteczny sposób wypromować swoje usługi i produkty. Kiedy to Google wprowadził nowy algorytm Panda można było zauważyć pojawienie się licznych spadków pozycji witryn www, które dotychczas znajdowały się na wysokich miejscach w indeksie. Jill Whalen będący szefem firmy konsultingowej SEO Hight Rankings stwierdził, że klasyczne metody stosowane w pozycjonowaniu nieco zmniejszają zakres swojego oddziaływania niż to było dotychczas. Jak wspomina nie wystarczy już: wybrać bogatą w słowa kluczowe domenę, stworzyć stronę na gotowym szablonie, zrobić linki wewnętrzne do stron produktów z opisowymi tekstami linków, użyć tych samych słów kluczowych w tytule i w tagach H, zgłosić stronę do wielu katalogów czy też wysłać linki na bloga i fora. W zdecydowany sposób wskazuje on na działania przeprowadzane w ramach szeroko pojętego social media marketingu, które miałyby zachęcać klientów do umieszczania opinii na temat firmy bezpośrednio w Sieci. Inwestycja w promocję za pośrednictwem mediów społecznościowych powinna stać się kolejnym krokiem, o którym nie powinna zapominać każda firma, która chce zaistnieć w wirtualnym świecie i zdobyć zainteresowanie wśród użytkowników.

Źródło: www.webhosting.pl